giannoula_koulourou-708

Οι περισσότερες οργανωμένες ανθρώπινες κοινωνίες έχουν έναν τεράστιο φόβο.Το διαφορετικό.

Η διαφορετικότητα ορίζεται κυρίως ως προς τον τρόπο έκφρασης , συμπεριφοράς και αποδοχής των ηθικών κανονων (συνηθειών) που οι ίδιες αυτές κοινωνίες έχουν ορίσει ως αποδεκτές. Άνθρωποι που ζουν,δρούν και αισθάνονται διαφορετικά τον κόσμο,αντιμετωπίζονται είτε με απομόνωση , είτε με κορο’ι’δία,κατακραυγή,εμπαιγμό , μέχρι την τελική εξόντωσή τους (σωματική , ψυχολογική).

Μια τέτοια κοινωνία, η κοινωνία της Πάτρας , προχώρησε πολύ περισσότερο αυτή την πρακτική και συνεχίζει το χλευασμό ενός τέτοιου «ιδιαίτερου» ανθρώπου,μέχρι σήμερα. Η Γιαννούλα η Κουλουρού είναι το χαρακτηριστικό παράδειγμα, πώς μια αδίστακτη κοινωνία μπορεί να «τελειώσει» το οποιοδήποτε μέλος της ,προκειμένου να γεμίσει τις ελεύθερες ώρες της, βασανίζοντας και εξευτελίζοντας όποιον πέσει στα νύχια της και κυρίως όποιον δεν έχει τις δυνατότητες να αποφύγει τις «διασκεδαστικές» τάσεις σε βάρος του.

Διαβάστε την ιστορία της εδώ και δείτε τη διαδρομή της φρίκης και του βασανισμού που υπέστει η Γιαννούλα από όλη την αστική πατρινή κοινωνία. Το άρθρο κλείνει με τη φράση : » Η ιστορία της όμως, δεν είχε κλείσει τα μάτια.». Ο εξευτελισμός και η διαπόμπευση συνεχίζονται ως σήμερα , 76 χρόνια μετά το θάνατό της. Κάθε τσικνοπέμπτη ,οι πατρινοί περιφέρουν με περηφάνια την τραγική ιστορία της ως δρώμενο σε όλη την πόλη και διασκεδάζουν με την κατάσταση που δημιούργησαν οι πρόγονοί τους. Οι σημερινοί συνεχιστές αυτού του δράματος δεν είναι απλά συνυπεύθυνοι για το μαρτύριο της Γιαννούλας , αλλά διατηρούν και συντηρούν το αέναο κλίμα της διαπόμπευσης και βασανισμού του οποιουδήποτε διαφορετικού.

Συνειρμικά , στη θέση της Γιαννούλας, μπορούν να μπουν τα σημερινά θύματα εμπαιγμού,στοχοποίησης και εξουδετέρωσης όποιου δεν «κάθεται καλά» στο μάτι του κάθε ηλίθιου που είτε θέλει να σπάσει πλάκα , είτε θέλει να απαλλαγεί από ό,τι «δεν γουστάρει να ζει δίπλα του».

Ίδια τραγική ιστορία και κατάληξη με τη Γιαννούλα είχε και ο σπουδαστής της γαλακτοκομικής σχολής στα Γιάννενα , ίδια φάση ήταν και οι οροθετικές που διαπόμπευσε ο Λοβέρδος , ίδιο και απαράλλαχτο story είναι και οι καθημερινές επιθέσεις στα ΛΟΑΤ άτομα , ακριβώς ίδιο και το δράμα των «ψυχικά ασταθών».

Και καλά η κοινωνία, που ως τέτοια εξουδετερώνει το διαφορετικό για να περιχαρακώσει τον ολοκληρωτισμό της , έχουμε όμως και την ανάμιξη των θεσμών της σε αυτό το κυνήγι μαγισσών. Κάθε χρόνο η δημοτική αρχή της Πάτρας , ανεξάρτητα από την κομματική τοποθέτηση του δημάρχου (σήμερα είναι κομμουνιστής,παλιότερα ήταν ο περιβόητος Άννινος,γνωστός «παλαβός») συντηρεί αυτή την παράδοση διαπόμπευσης και πληρώνει φιέστες που στηρίζονται αποκλειστικά στην ιστορία της Γιαννούλας.

Δυστυχώς, δεν βλέπουμε καμιά αντίδραση από ΠΟΥΘΕΝΑ κι από ΚΑΝΕΝΑΝ σε όλο αυτο το πανηγύρι μισανθρωπιάς και στοχοποίησης του διαφορετικού.Το «χούι της πειραγμένης» που γέμισε τις ώρες κάποιων «πλακατζίδων» έγινε θεσμός.Σύντομα θα ακολουθήσει και η δική σας ιστορία ως δρώμενο.

Αυτό το καρναβάλι κουλτούρας θέλει φωτιά.-

 

@ΜPOYZOYKAKI

Advertisements

Πατρινό καρναβάλι…Το «χούι της πειραγμένης» που γέμισε τις ώρες κάποιων «πλακατζίδων» έγινε θεσμός.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s