Είναι μέρες τώρα που με μια βελόνα
τρυπώ τα μάτια μου
το χρώμα τους να ξεχυθεί στα χέρια μου
κι έτσι μαύρα όπως θα γίνουν
να γράψω για τη τελευταία φορά που σε είδα…
Είναι μέρες τώρα που ένας φλύαρος αρουραίος
ροκανίζει τους νευρώνες μου
οι φίλοι συνωστίζονται στ’ αυτιά μου
και δεν καταλαβαίνω πλέον τί λένε
οι ψίθυροι γίνονται βαβούρα
με βάζω τιμωρία
κοιτάζω το τοίχο μετρώντας με τη παλάμη μου
τα χρόνια που πέρασαν
το ρολόι κουτσό στραγγαλίζει την ώρα με το αριστερό του χέρι
τα σαγόνια μου τρέμουν
πώς χειμώνιασε απότομα εδω μέσα ;
– κι είναι καλοκαίρι ακόμα, σκέψου –
ο κόσμος τρέχει να ερωτευτεί πριν ξεκινήσουν τα πρώτα κρύα
αλλά εγώ δεν ανησυχώ!
το κονιάκ θα κάνει και φέτος τη δουλειά του.
Πάνε μέρες τώρα που οι χτύποι μου έχουν πάθει αγκύλωση
είναι αγαλματάκια ακούνητα , αγέλαστα μα πάντα νύχτα
κάποτε παιδικό παιχνίδι
τώρα κολλημένοι ανάμεσα στο τικ και στο τακ
βόμβα ωρολογιακή χωρίς αντίστροφη μέτρηση
λέω να σκάσω στα μούτρα τους μια μέρα γιορτινή
μιας και θέλουν να μάθουν
”πώς είναι βρε αδερφέ αυτό το μέσα σου ; ”
Πάνε μέρες τώρα που παίρνω μια χούφτα χώμα
τη ρίχνω μέσα στο συρτάρι μαζί με τα γραπτά μου
και την αστυνομική ταυτότητα με το σβησμένο μου χαμόγελο.
Θα πουν πως πέρασε καιρός απο τότε
εκείνοι θα έχουν παιδιά
ένα δάνειο
κι όλη η ζωή τους δεκαπέντε μέρες διακοπές τον Αυγουστο.
Εμένα θα με βρείτε με μια κόκκινη ομπρέλα
να παραμιλώ σ’ ένα δωμάτιο
φορώντας ένα χαρτόκουτο για πρόσωπο
ή
θα έχω γίνει ξύλινος
κι η μητέρα μου ξύλο θα χτυπά να μη μέ βρει το κακό
που ήδη μ΄έχει βρει.
Πάνε μέρες που πινω έξι ποτήρια τζίν
και σκέφτομαι πως…
Ίσως πάνε και χρόνια.

Nikos LeFou Pierrot

Έξι ποτήρια τζίν

Σχολιάστε

